23948sdkhjf

Dansk lakleverandør i it-projekt med kunstig intelligens

Der er fuld fart på udviklingen i familieforretningen Baden-Jensen, der snart fylder 80 år. Målet er at effektivisere hos autolakererne med digitale systemer – en ny webshop er på vej.
Siden Martin Baden-Jensen overtog familieforretningen i maj 2016 som den tredje generationsejer, har han vendt op og ned på, hvordan autolakererne køber deres maling. Baden-Jensen A/S ligner mere og mere en it-virksomhed, hvor kunderne får meget mere end autolak. De får nemlig også en forbedret digitaliseret proces omkring køb, genkøb og service, i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125