23948sdkhjf

Dansk lakleverandør i it-projekt med kunstig intelligens

Der er fuld fart på udviklingen i familieforretningen Baden-Jensen, der snart fylder 80 år. Målet er at effektivisere hos autolakererne med digitale systemer – en ny webshop er på vej.
Siden Martin Baden-Jensen overtog familieforretningen i maj 2016 som den tredje generationsejer, har han vendt op og ned på, hvordan autolakererne køber deres maling. Baden-Jensen A/S ligner mere og mere en it-virksomhed, hvor kunderne får meget mere end autolak. De får nemlig også en forbedret digitaliseret proces omkring køb, genkøb og service, i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Borg tæt på de to milliarder kroner
Ny elbil fra Ford er baseret på VW-platform
Drømmen lever: Dansk Formel 1-håb får karrierens største sejr
Alka vil kapre elbilkunder gennem nyt samarbejde
Nyt kinamærke i Danmark – har hatch og muskelcoupé på vej
Tesla fordobler antallet af ladeparker i Danmark
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.11