23948sdkhjf

Lave Teslapriser trækker brugtkøbere til mærkeforhandlere

Med prisnedsættelsen på Tesla Model 3 og Model Y søger flere potentielle bilkøbere mod mærkeforhandlerne. Dermed stiger denne type forhandleres muligheder for øget salg af både nye, men også af brugte biler.
Ønsker de danske bilkøbere at købe ny eller brugt bil? Og hvor vil de i givet fald handle?

Begge dele er vendt på hovedet siden den store prisnedsættelse på Teslas to mest solgte modeller, Model 3 og Model Y.

Inden nedsættelsen den 13. januar i år havde stadigt færre danskere planlagt at købe ny bil i den nærmest fremtid, ligesom stadigt flere øn...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Borg tæt på de to milliarder kroner
Ny elbil fra Ford er baseret på VW-platform
Drømmen lever: Dansk Formel 1-håb får karrierens største sejr
Alka vil kapre elbilkunder gennem nyt samarbejde
Nyt kinamærke i Danmark – har hatch og muskelcoupé på vej
Tesla fordobler antallet af ladeparker i Danmark
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.125