23948sdkhjf

Den nye Castrol-chef: Med os får værkstedet et af de mest kendte brands i autobranchen

AD Danmark og Castrol lancerer nu den nye værkstedskæde Castrol Service. Målet er 100 værksteder i løbet af tre år – hvad kan den nye kæde tilbyde landets værksteder?

Hvordan skal Castrol Service-værkstederne markere sig overfor alle de andre værkstedskæder i Danmark – med den nye kæde er der nu 16 alt i alt her i landet.

Det kan Alexander Smedegaard svare på – Smedegaard, der er Castrol Services nye kædechef. Han siger:

- Castrol Service-konceptet er kontingentfrit og med en masse fordele for værkstedet. Konceptet kan også bruges som co-brand, så hvis værkstedet gerne vil blive i deres nuværende værkstedskæde, men også ønsker at markedsføre sig med Castrol er dette også en mulighed.

- Med Castrol Service-kæden kan værkstedet skille sig ud, fordi det har et af de mest kendte brands i autobranchen. Når et værksted tilslutter sig kæden vil de blive oprettet på Castrols hjemmeside, så de vil være endnu mere synlige.

- Derudover vil de få adgang til Castrol Træningsprogrammer, så de altid har adgang til den nyeste viden indenfor olie, supplerer kædechefen.

Bag Castrol Service står grossisten AD Danmark, der allerede har meldt målsætningen ud, nemlig 100 værksteder i løbet af tre år. Herom siger Alexander Smedegaard:

- Vi har allerede positive tilkendegivelser fra værksteder i forskellige andre værkstedskæder, så vi mener bestemt at vores mål på 100 Castrol Service-værksteder indenfor tre år er realistisk.

Vi har allerede positive tilkendegivelser fra værksteder i forskellige andre værkstedskæder, så vi mener bestemt at vores mål på 100 Castrol Service-værksteder indenfor tre år er realistisk. Alexader Smedegaard, kædechef, Castrol Service og CarSpot

Om Alexander Smedegaard

  • Alexander Smedegaard
  • Kædechef for Castrol Service og CarSpot, værkstedskæder under AD Danmark
  • Siden 2020 regionschef for AD Danmark
  • Tidligere Mekonomen og Mercedes-Benz CPH
  • Uddannelse: Knord og Business College Syd, speciale auto

*) LinkedIn

Artiklen er en del af temaet INTERVIEW.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078