23948sdkhjf

Ny værkstedskæde i Danmark - dens største chance er Castrols kendskabsgrad

Castrol har selvfølgelig, formentlig især blandt de lidt ældre bilejere, en vis kendskabsgrad og muligvis også stadig noget brandværdi, konkluderer analytiker René Tønder om den nye kædes muligheder på det danske marked.
Reservedelsgrossister konkurrerer grundlæggende på fem parametre: Udvalg, pris, logistik, software og marketing.

Sådan sætter analytikeren René Tønder, firmaet Autoinc., rammen for sin vurdering af den kommende Castrol Service-kæde, der nu etableres under grossisten AD Danmark. René Tønder forklarer videre:

- Hvor Castrol Service's primære konkur...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14