Dyrere biler takket være elektrificering, mere digitalisering og et samtidig ønske om fysisk at opleve produkterne.
Det er de udfordringer, som Stellantis-forhandlerne over hele Europa inklusive Danmark står overfor.
Løsningen er bla. nyt mere digitalt-venligt Citroën-logo, mindre plads pr. mærke og værksteder, der arbejder endnu mere på tværs.
...
Stellantis-chef varsler mindre gulvplads hos forhandlere
Fremtidens Stellantis-forhandler vil have færre kvadratmeter pr. mærke. Samtidig skal værkstedet være endnu mere tværgående. Kunderne skal opleve bilerne, og det kræver ikke så meget plads, siger Citroën’s Europa-chef, Arnaud Ribault.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer