23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tom Kristensen: Næste danske Le Mans-hype er på vej

...og den starter i år. Verdens mest berømte langdistanceløb er på vej ind i en ny æra – nye biler og ikke mindst danske kørere i vinderbiler åbner nye muligheder for danske firmaer, der ser Le Mans 24h som den effektive reklamesøjle.

For Tom Kristensen – eller lad os dog kalde ham Mr. Le Mans i denne sammenhæng – er der ingen tvivl: 24-timersløbet i Frankrig er på vej til samme hype som den gang i nullerne og tierne, da han selv vandt og vandt og vandt – ni gange i alt.

Le Mans var i kraft af Tom K’s sejrsstime stedet at markere sig – uanset om det var bilmærket Audi, oliemærket Shell eller et helt nyt rejseselskab skabt på sejrene – K-Rejser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141