23948sdkhjf

Hvad vejer tungest for fremtiden – mærketilknytning eller ej?

Der er opbrud i autobranchen, og mange mærkeforhandlere afvejer, hvordan deres fremtid skal tegne sig for både bilsalg og værksted. En løsning kan være multibrand som fri fugl.
Værdikæderne rasler, og markedet for bilsalg og værkstedsdrift er under stor forandring. Især mærkeforhandlerne føler forandringens vinde med udsigt til agentmodeller og ændrede kontrakter, hvor man på den ene side har udsigt til at binde færre penge i lagerbiler, men på den anden side kan miste ’ejerskab’ og data på sine kunder. Derfor står en ræk...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Profil skifter fra JP Group til SBS Automotive
Nye tal: Hver femte familie har mere end én bil
Nye i jobs hos bl.a. FTZ og Semler
Importørernes Mads Rørvig i Q&A: - Afgiften på biler er på vej til at blive lavere
DI ønsker vished om dansk brintinfrastruktur
Direktør i Auto IT: Disruption? Ja tak, lad os selv gå forrest
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.204