Hvad vejer tungest for fremtiden – mærketilknytning eller ej?
Der er opbrud i autobranchen, og mange mærkeforhandlere afvejer, hvordan deres fremtid skal tegne sig for både bilsalg og værksted. En løsning kan være multibrand som fri fugl.
Carpeople kæden forventer fortsat stor tilgang fra især mærkedelen på grund af de mange nye og usikre tendenser i bilmarkedet. Mange vælger at blive multibrand værksted - med eller uden Carpeople skiltning.
Værdikæderne rasler, og markedet for bilsalg og værkstedsdrift er under stor forandring. Især mærkeforhandlerne føler forandringens vinde med udsigt til agentmodeller og ændrede kontrakter, hvor man på den ene side har udsigt til at binde færre penge i lagerbiler, men på den anden side kan miste ’ejerskab’ og data på sine kunder. Derfor står en ræk...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer