- Vi skal investere lidt færre penge i fliser, og lidt flere penge i digitalisering af vores kerneforretning.
Så klar er meldingen fra topchef i Semler Gruppen, Ulrik Drejsig.
Han har sat sig i spidsen for et storstilet strategi-projekt, der har til formål at digitalisere Danmarks største bilkoncern, der importerer blandt andet Porsche, Audi, Sko...
Semlers CEO: Færre fliser - mere digitalisering
Ulrik Drejsig, topchefen i landets største bilkoncern Semler, er overbevist om, at digitaliseringen af forretningen er helt afgørende for selskabets fremtid – og faktisk for autobranchen som helhed

Topchef i Semler Gruppen, Ulrik Drejsig, fortæller at bilkoncernen nu vil sætte endnu mere fart i digitaliseringen. Det er afgørende for den fremtidige konkurrencekraft, mener han. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer