23948sdkhjf

Semlers CEO: Færre fliser - mere digitalisering

Ulrik Drejsig, topchefen i landets største bilkoncern Semler, er overbevist om, at digitaliseringen af forretningen er helt afgørende for selskabets fremtid – og faktisk for autobranchen som helhed
- Vi skal investere lidt færre penge i fliser, og lidt flere penge i digitalisering af vores kerneforretning.

Så klar er meldingen fra topchef i Semler Gruppen, Ulrik Drejsig.

Han har sat sig i spidsen for et storstilet strategi-projekt, der har til formål at digitalisere Danmarks største bilkoncern, der importerer blandt andet Porsche, Audi, Sko...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.312