23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Viborg-forhandler viser den digitale vej

Henrik Bollerslev fra brugtvognsbiksen Lindholm Biler har sin egen YouTube-kanal, samarbejder med digitale influencere og har lukket to af sine fysiske afdelinger for at satse på digitalt salg.

Henrik Bollerslev er et kendt ansigt i den danske autobranche. Viborg-manden og brugtvognsforhandleren er ikke bleg for at gå nye og utraditionelle veje – ikke mindst når det gælder om gå forrest i den digitale omstilling.

Senest har han åbnet en YouTube-kanal, Lindholm TV, hvor det er planen, at der mindst en gang om ugen skal lægges nyt indhold frem. Allerede nu ligger der et par reportager fra hans USA-tur, hvor han bl.a. var forbi den store tech-messe CES, hvor han rapporterede om de varmeste nyheder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14