23948sdkhjf

Viborg-forhandler viser den digitale vej

Henrik Bollerslev fra brugtvognsbiksen Lindholm Biler har sin egen YouTube-kanal, samarbejder med digitale influencere og har lukket to af sine fysiske afdelinger for at satse på digitalt salg.
Henrik Bollerslev er et kendt ansigt i den danske autobranche. Viborg-manden og brugtvognsforhandleren er ikke bleg for at gå nye og utraditionelle veje – ikke mindst når det gælder om gå forrest i den digitale omstilling.

Senest har han åbnet en YouTube-kanal, Lindholm TV, hvor det er planen, at der mindst en gang om ugen skal lægges nyt indhold ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172