23948sdkhjf

Tidligere kaffe-profil i spidsen for nyt kinamærkes danske PR

Nic. Christiansen Gruppen har ansat Anders Blaaberg som ansvarlig for BYD’s PR & Marketing. Han har en fortid i kaffe-branchen og vil gerne have BYD ned i øjenhøjde med forbrugerne.
Kaffe, is og skruer, men ingen biler. 

Sådan lyder signalementet af Anders Blaaberg som har sat sig for bordenden som ansvarlig for Marketing og PR for BYD’s danske aktiviteter under Nic. Christiansen Gruppen.

Siden Nic. Christiansen Gruppen gik i luften med et af Kinas største mærker for omkring to måneder siden, har man haft travlt med at ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188