23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tidligere kaffe-profil i spidsen for nyt kinamærkes danske PR

Nic. Christiansen Gruppen har ansat Anders Blaaberg som ansvarlig for BYD’s PR & Marketing. Han har en fortid i kaffe-branchen og vil gerne have BYD ned i øjenhøjde med forbrugerne.

Kaffe, is og skruer, men ingen biler. 

Sådan lyder signalementet af Anders Blaaberg som har sat sig for bordenden som ansvarlig for Marketing og PR for BYD’s danske aktiviteter under Nic. Christiansen Gruppen.

Siden Nic. Christiansen Gruppen gik i luften med et af Kinas største mærker for omkring to måneder siden, har man haft travlt med at skabe fundamentet for de mange nye modeller, der kommer fra BYD de næste år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172