23948sdkhjf

Danske Autorola vil have en bid af brugtmarkedet i Mellemøsten

Et nyt partnerskab mellem Autorola A/S og Dubai-baserede Al-Futtaim Automotive skal bringe det danske firmas digitale marketing- og auktions-teknologi til Mellemøstens ejere af brugte bilflåder.
Danske Autorola A/S og Dubai-baserede Al-Futtaim Automotive er gået sammen i et nyt joint venture, der har fået navnet Autorola Middle East & North Africa (MENA) Holding Limited.

Formålet er, skriver parterne i en pressemeddelelse, at genopfinde regionens B2B-brugtvognsmarked, der lider af at være uorganiseret.

Joint venture-foretagendet skal...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094