Det vælter ind med nye elektriske bilmærker. Siden MG og Maxus gik i land i Danmark for to år siden, er der kommet yderligere fem til. Og når Fisker om kort tid sælger sin første bil i Danmark er det i alt otte nye elektriske bilmærker på to år.
Og nej, altså ikke bare nye bilmodeller, men helt nye bilmærker, der må starte fra nul. De må finde en ...
Sådan sælges og serviceres de nye elbilmærker: Et elektrisk kludetæppe af løsninger
At gå i land på et helt nyt bilmarked er en omfattende opgave. På bare to år er syv, snart otte bilmærker landet i Danmark. Hvor forskelligt de har grebet den opgave an, viser oversigten her.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer