23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

DEBAT: "Hvor er ordentligheden blevet af ?"

Vi ser hvordan forsikringsselskaberne hele tiden presser citronen for så vidt angår skadesarbejde på flere måder. Både omkring lånebiler, ved betaling for udført arbejde, inflationshjælp, og for nogle selskabers kategoriske nej til frit værkstedsvalg. Dét er bare ét eksempel på mangel på ordentlighed blandt forsikringsselskaber, skriver Dansk Bilbrancheråds direktør, Erik S. Rasmussen i dette debatindlæg.

Når man repræsenterer de frie danske autoværksteder, hvis forretningsmodel er at hjælpe lokalområdets borgere med at holde deres biler velkørende i et tillidsbaseret forhold, så kan det undre, at andre, især finansielle virksomheder, driver forretning i jagten på profit uden hensyntagen til de mennesker, der bliver ramt. Forsikringsselskaber og bankverdenen synes nærmest at drive rovdrift for en øget profit, og har ingen skrupler med at bevæge sig ud i den amoralske sump, og endog er der også tale om direkte lovovertrædelser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126