23948sdkhjf

DEBAT: "Hvor er ordentligheden blevet af ?"

Vi ser hvordan forsikringsselskaberne hele tiden presser citronen for så vidt angår skadesarbejde på flere måder. Både omkring lånebiler, ved betaling for udført arbejde, inflationshjælp, og for nogle selskabers kategoriske nej til frit værkstedsvalg. Dét er bare ét eksempel på mangel på ordentlighed blandt forsikringsselskaber, skriver Dansk Bilbrancheråds direktør, Erik S. Rasmussen i dette debatindlæg.
Når man repræsenterer de frie danske autoværksteder, hvis forretningsmodel er at hjælpe lokalområdets borgere med at holde deres biler velkørende i et tillidsbaseret forhold, så kan det undre, at andre, især finansielle virksomheder, driver forretning i jagten på profit uden hensyntagen til de mennesker, der bliver ramt. Forsikringsselskaber og ban...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.578