23948sdkhjf

Black Friday splitter de danske grossister: Hvem gør hvad?

Black Friday er over os med tilbud i lange baner, men hvordan griber landets grossister dagen an? En rundspørge viser, at det varierer meget. 
Black Friday er på en håndfuld år gået fra at være et nichefænomen til at være stort set overalt i gadebilledet med reklamer der bimler og bamler med besparelser. 

Tilbuds-dagen startede her til lands for knap ti år siden hos de store elektronikforretninger og den øvrige detailhandel fulgte hurtigt trop. 

Man fandt simpelthen ud af, at ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095