23948sdkhjf

Tag del i abonnementsfesten: Du bestemmer indholdet til kunderne

En række abonnementsløsninger hitter, og der er hjælp at hente, hvis man vil prøve sit eget koncept af i autobranchen.
Virksomheder som vasker, renser og støvsuger bilerne, såsom WashWorld, Steamrex og andre stormer frem lige nu og har succes med at sælge ydelser på abonnement. WashWorld har for eksempel fordoblet sit resultat de seneste par år og landede i 2021 på næsten 15 millioner kroner, med over 50 millioner som rygstød i form af egenkapital. Så hvorfor ikke ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
FDM kalder Årets Bil en bisse
Kevin og Jan Magnussen jagter familiesucces i Abu Dhabi
Bilsalget: Vindere og tabere i november
Nylanceret digital olievogn sætter prop i oliesvindet
Elbiler fortsætter rekordsalg i ellers sløjt bilår
DEBAT: Tag hånd om mekanikerne, tag hånd om værkstederne
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.125