Tag del i abonnementsfesten: Du bestemmer indholdet til kunderne
En række abonnementsløsninger hitter, og der er hjælp at hente, hvis man vil prøve sit eget koncept af i autobranchen.
Der er mange muligheder for at skrue et godt abonnementkoncept sammen i autobranchen, fortalte Jonas Juul Jeppesen. Foto: Kim Lesanner
Virksomheder som vasker, renser og støvsuger bilerne, såsom WashWorld, Steamrex og andre stormer frem lige nu og har succes med at sælge ydelser på abonnement. WashWorld har for eksempel fordoblet sit resultat de seneste par år og landede i 2021 på næsten 15 millioner kroner, med over 50 millioner som rygstød i form af egenkapital. Så hvorfor ikke ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer