23948sdkhjf

Digitalt sats giver pote hos stor værkstedskæde

Euromaster Danmark har ambition om at være bedst på kundeservice, og for at nå den målsætning har værkstedskæden gennemgået et digitalt løft for at hæve antallet af onlinebookinger. 
I forsøget på at komme kunder i møde har værkstedskæden Euromaster blandt andet skruet op for deres online-kanaler med et øget fokus på den digitale kunderejse. 

Det har for eksempel betydet en optimering af serviceudbuddet på hjemmesiden og hurtigere assistance til kunder via en chatfunktion.

Ifølge Lene Lodberg, der er salgs- og marketingd...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Undersøgelse skal fælde forsikringsbranchens automatsvar
Årets Bil-galleriet: Da ID.Buzz løb med det hele
Masser af overraskelser på listen over novembers bedst sælgende biler
Sådan sælges og serviceres de nye elbilmærker: Et elektrisk kludetæppe af løsninger
Corona afblæser Formel 1-grandprix i Kina næste år
Salgschef: Jeg handler ikke med biler - jeg handler med mennesker
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.127