23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Digitalt sats giver pote hos stor værkstedskæde

Euromaster Danmark har ambition om at være bedst på kundeservice, og for at nå den målsætning har værkstedskæden gennemgået et digitalt løft for at hæve antallet af onlinebookinger. 

I forsøget på at komme kunder i møde har værkstedskæden Euromaster blandt andet skruet op for deres online-kanaler med et øget fokus på den digitale kunderejse. 

Det har for eksempel betydet en optimering af serviceudbuddet på hjemmesiden og hurtigere assistance til kunder via en chatfunktion.

Ifølge Lene Lodberg, der er salgs- og marketingdirektør i Euromaster, har hensigten med det digitale løft været at møde kunderne, hvor de er. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.112