Den grønne omstilling starter for de fleste værksteder med at gøre sig klar til at kunne reparere og servicere elbiler – herunder plugin-biler. Og for forhandlere starter det med at få den første el- eller pluginbil ind i rækken af biler til salg.
Uanset om du er værksted eller forhandler kræver det en oplader – så simpelt er det.
Det er dybest s...
Sådan kommer der ladestrøm på værkstedet
Skal dit værksted servicere elbiler, kan du komme i gang for 10-15.000 kr. – skal der nye strømkabler ind i bygningen, er det en helt anden boldgade – en halv million kroner eller mere.

Webasto understreger, at de er et B2B-firma på au2messen i år - til venstre Jakob Sylvest, til højre Hasse Melms, henholdsvis distriktschef vest og øst. Foto: Flemming Haslund Flemming Haslund
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer