23948sdkhjf

Dæk og undervognsarbejde skal gøres mere sexet

Würth opfordrer værkstederne til at få udstyr til lynhurtig undervognsdiagnose på værkstedsbiler for at komme i dialog med bilejerne og tjene flere penge.
- En amerikansk undersøgelse forudsiger, at dæk er et af de eftermarkedsområder, som vil stige mest – endda med hele 37 procent over ni år. Så hvorfor ikke gribe denne chance?

Ordene kommer fra Arne Christensen, der er chef for Würth Værkstedsudstyr. Han indbyder til dialog med værkstederne – for at klæde mekanikerne på til dialog med kunderne om ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Undersøgelse skal fælde forsikringsbranchens automatsvar
Årets Bil-galleriet: Da ID.Buzz løb med det hele
Masser af overraskelser på listen over novembers bedst sælgende biler
Sådan sælges og serviceres de nye elbilmærker: Et elektrisk kludetæppe af løsninger
Corona afblæser Formel 1-grandprix i Kina næste år
Salgschef: Jeg handler ikke med biler - jeg handler med mennesker
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.14