23948sdkhjf

Top 100: Digitale bundlinjer kører hver sin vej

Virksomhederne, der arbejder med digitalisering i autobranchen, reagerer forskelligt på effekterne af corona. Enkelte oplever fremgang, mens andre taber terræn.
Den ene halvdel af de digitale virksomheder får flere penge i kassen, mens den anden halvdel må se overskuddet skrumpe.

Der er dog også lige så stor forskel på de digitale virksomheder, som på virksomhedernes resultater. Virksomhederne har det til fælles, at de udvikler software og digitale løsninger til autobranchen, men hvad disse løsninger inde...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125