23948sdkhjf

Top 100: Digitale bundlinjer kører hver sin vej

Virksomhederne, der arbejder med digitalisering i autobranchen, reagerer forskelligt på effekterne af corona. Enkelte oplever fremgang, mens andre taber terræn.
Den ene halvdel af de digitale virksomheder får flere penge i kassen, mens den anden halvdel må se overskuddet skrumpe.

Der er dog også lige så stor forskel på de digitale virksomheder, som på virksomhedernes resultater. Virksomhederne har det til fælles, at de udvikler software og digitale løsninger til autobranchen, men hvad disse løsninger inde...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
T. Hansen går i land i Sverige: Flere butikker allerede på vej
Snart sælger de kun elbiler: Alfa skærper kundeoplevelsen med lang garanti
CarPeople gafler tidligere Citroen-forhandler
Olieprisen dykker igen: Benzinpris ligger omkring nytårsniveau
Jason Watt skifter hest: Får to nye jobs
Bilimportører raser mod kampagne for delebiler
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.094