Mazda hopper med på pop-op-bølgen
Københavns Lufthavn åbner for første gang et showroom i shoppingcenteret. Bilmærket Mazda triller som de første ind med deres nyeste plugin-hybridbil.
3
Billeder
Mazda håber på at ramme det rigtige kundesegment med åbningen af nyt showroom i Københavns Lufthavn. Foto: PR
Når man trækker trolleyen gennem afgangshallen i Københavns Lufthavn, er det ikke kun kaffebarer, spisesteder, toldfri butikker og kendte tøjbutikker, der skal inspirere og give den gode start på rejsen. Københavns Lufthavn satser yderligere på oplevelser og åbner for første gang et showroom, hvor bilmærket Mazda bliver den første samarbejdspartner...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer