23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

AD Danmark henter ny marketingchef hos FTZ

T. Hansen Gruppen A/S – herunder AD Danmark – udnævner Rico Priesner til ny Chief Marketing Officer.

T. Hansen Gruppen A/S har med ansættelsen af Rico Priesner fået en ny profil med ansvaret for kommerciel udvikling, marketing og kommunikation.

Rico får strategisk marketing- og kommunikationsansvar for T. Hansen Gruppen A/S herunder AD Danmark A/S.

Målet er at gøre virksomheden klar til en fremtid, hvor kunderne stiller endnu større krav til deres samarbejdspartnere. Rico Priesner udtaler, at markedsføringen skal ses i et strategisk perspektiv med sammenhæng med den overordnede strategiske plan samt sikre, at AD Danmark A/S markedsføring følger markedet, hvad angår trends, muligheder samt kunde- og forbrugeradfærd mv.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.142