T. Hansen Gruppen A/S har med ansættelsen af Rico Priesner fået en ny profil med ansvaret for kommerciel udvikling, marketing og kommunikation.
Rico får strategisk marketing- og kommunikationsansvar for T. Hansen Gruppen A/S herunder AD Danmark A/S.
Målet er at gøre virksomheden klar til en fremtid, hvor kunderne stiller endnu større krav til der...
AD Danmark henter ny marketingchef hos FTZ
T. Hansen Gruppen A/S – herunder AD Danmark – udnævner Rico Priesner til ny Chief Marketing Officer.
Rico Priesner kommer senest med erfaring fra en periode som marketingchef hos FTZ Autodele og Værktøj A/S, hvor han var ansvarlig for udvikling af marketing- og konceptstrategi, Foto: PR Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer