(Amsterdam) Vi ved for lidt om markedet, så derfor er dygtige forhandlere en uhyre vigtig del af vores europæiske satsning. Vi er simpelthen nødt til at have stærke distributører og forhandlere, der har viden, erfaring og som kender deres kunder godt. Uden dem, går det ikke.
Sådan lyder det fra BYD’s europæiske ledelse, i form af Assistant General...
BYD lanceres i Danmark næste måned: Sådan landede Nic. Christiansen det kinesiske mærke foran svenske Hedin
Det blev 1-0 til Danmark over Sverige, da kinesiske BYD besluttede sig for sin danske importør. Kineserne toner rent flag: Glem alt om direkte salg via nettet og udlevering af biler fra shops, der ikke ved noget om biler. Forhandlerne er uundværlige.
Brian Yang, Assistant General Manager, BYD: - Vi valgte Nic. Christiansen foran Hedin på grund af firmaets kendskab til det danske marked. Foto: Jens Høy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer