23948sdkhjf

Toyota-værkstederne: - Vores stærkeste kort er fortsat kundernes tilfredshed

Bl.a. 10-års serviceaktiveret garanti skal sikre øget omsætning på Toyotas værksteder. Blandt udfordringerne er implementering af et nyt IT-system, forklarer general manager René Mouritsen i dette interview.
René Mouritsen, general manager, Toyota-værkstederne:

1. Hvilke er de største udfordringer for Toyota-værkstederne det kommende halve år?

- Implementeringen af en ny servicestrategi inklusive et nyt IT-system til håndtering af dette er noget af det, som vil fylde en del på vores værksteder i det kommende halvår. Toyotas nye servicestrategi har ti...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266