Jan Ankersen, kædechef, AutoMester, ser vejen til at fastholde bilejere som kunder hos AutoMester – også når kunden går over til en elbil. Ankersen forklarer:
- Grundet situationen omkring mangel på levering af nye biler, er der travlt på vores værksteder.
- Vi hjælper den enkelte bilejer med at holde den måske lidt ældre bil kørende, og det er h...
AutoMesters Ankersen: - Vi vinder på at gøre det bekvemt at være kunde hos os
At tilbyde kompetent faglighed og troværdighed plus lette digitale ydelser er vejen til kunden, vurderer AutoMesters kædechef.
Jan Ankersen, kædechef hos AutoMester: - Vi skal holde fast i kunden; også når han eller hun får en elbil. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer