23948sdkhjf

AutoMesters Ankersen: - Vi vinder på at gøre det bekvemt at være kunde hos os

At tilbyde kompetent faglighed og troværdighed plus lette digitale ydelser er vejen til kunden, vurderer AutoMesters kædechef.
Jan Ankersen, kædechef, AutoMester, ser vejen til at fastholde bilejere som kunder hos AutoMester – også når kunden går over til en elbil. Ankersen forklarer:

- Grundet situationen omkring mangel på levering af nye biler, er der travlt på vores værksteder.

- Vi hjælper den enkelte bilejer med at holde den måske lidt ældre bil kørende, og det er h...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11