DEBAT Alle dele af bilbranchen er udfordret lige nu, men har reelt været det i mange år. Alle skal tænke nyt, anderledes og visionært for at opnå, beholde eller udbygge en førerposition, og det gælder ikke mindst for os autogenbrugere.
Konkurrencen med nye dele har aldrig været mere intens – ikke kun på dele og priser, men især også på logistik og...
Forstå kunderne – sælg flere brugte dele
Øget lønsomhed kræver et bredere perspektiv på tingene – og fokus på også smådele – skriver indehaver af autogenbruget Koed A/S, Henrik Høstrup Sørensen i dette debatindlæg.
Henrik Sørensen, Koed, opfordrer sine kolleger i genbrugsbranchen til at have fokus på alle elementer - også smådele: Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer