23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Forstå kunderne – sælg flere brugte dele

Øget lønsomhed kræver et bredere perspektiv på tingene – og fokus på også smådele – skriver indehaver af autogenbruget Koed A/S, Henrik Høstrup Sørensen i dette debatindlæg.

DEBAT Alle dele af bilbranchen er udfordret lige nu, men har reelt været det i mange år. Alle skal tænke nyt, anderledes og visionært for at opnå, beholde eller udbygge en førerposition, og det gælder ikke mindst for os autogenbrugere.

Konkurrencen med nye dele har aldrig været mere intens – ikke kun på dele og priser, men især også på logistik og levering, hvor mange store grossister er svære at slå på sidstnævnte.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14