Der er langt fra enighed hos de frie værksteder under Dansk Bilbrancheråd med Bilbranchen/DI, der i en analyse påpeger en række ulemper ved at fjerne reparationsgrænsen for reparation af skadede biler.
Hvis man derimod sælger nye biler, så har man en anderledes interesse i at få den skadede bil smidt ud og i stedet at sælge en ny bil, som man tje...
Erik S. Rasmussen: Bilbranchens analyse er det rene vås
Det bør være op til bilejeren, værkstedet og forsikringsselskabet i fællesskab at vurdere, om det kan betale sig at reparere eller skrotte en bil, mener direktøren i Dansk Bilbrancheråd om DI’s analyse af reparationsgrænsen.
Erik S. Rasmussen, Dansk Bilbrancheråd, kalder analyse fra Bilbranchen/DI for vås og tilbageviser konklusionerne. Foto: Flemming Haslund Flemming Haslund
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer