-Det kan være rigtig svært at planlægge.
Sådan siger arbejdende værkfører Jesper Dahl fra Thorkild Pedersen Automobiler Aps i Struer.
For tiden har han svært ved at få puslespillet til at gå op på pladeværkstedet. For det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at det er svært at skaffe reservedelene til de biler, der kommer ind til reparatio...
Lang ventetid rammer otte ud af ti biler på Jespers værksted: Vi må alle tage en del af slæbet
På pladeværkstedet hos Thorkild Pedersen Automobiler Aps mærker man de lange leveringstider på reservedele. Det besværliggør arbejdet og skaber frustrationer.
3
Billeder
Jesper Dahl, arbejdende værkfører på pladeværkstedet hos Struers Friske Bilhus, fortæller, det er svært at planlægge arbejdet med de lange leveringstider på reservedele. Foto: Louise Gregersen Louise Gregersen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer