Toyota-topchefen i Danmark, Alar Metsson, glæder sig ikke blot over, at Toyota ifølge nyeste AutoIndex yder en markant bedre service end de øvrige bilmærker, men også at Toyota derudover overgår alle såkaldte luksusmærker. Samtidig sender han en stor og dybfølt tak til kunderne.
- Tyvetusinde gange tak til alle Toyota-bilejere. Vi er dybt taknemli...
Toyota investerer i højt service-niveau
AutoIndex 2022: Størst tilfredshed med forhandlere og størst tilfredshed med værksteder for 20. år i træk. Hvordan lader det sig gøre. Toyota-direktør Matsson forklarer.
Alar Metsson, adm. direktør i Toyota Danmark. - Vi, forhandlere og værksteder investerer i førerpositionen. Foto: PR.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer