23948sdkhjf

Målet er tilfredse kunder

Bedre forretning gennem mere tilfredse kunder. Sådan forklarer adm. direktør Mikkel Korntveds Loyalty Groups filosofi
Loyalty Group – det er dem med AutoIndex. Det er i hvert fald i autobranchen sådan de fleste kender til konsulentfirmaet Loyalty Group. Men firmaet arbejder også med selskaber i andre brancher.

I spidsen for Loyalty Groups står Mikkel Korntved. Han forklarer:

- Vi har nu drevet vores konsulentfirma i 30 år. Vi hjælper firmaer i forskellige branch...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234