En let og sikker måde at sikre mere tilfredse bilkøbere er at give sig god tid til at gennemgå den nye bil, når den udleveres.
Og brug bare masser af tid. For jo længere sælgeren giver sig tid til at gennemgå bilen, desto mere tilfreds bliver kunden efterfølgende både med selve salget og dermed forhandleren samt med bilen.
Det er den lige vej til...
Udlevering af ny bil – giv dig god tid
Jo mere tid en forhandler bruger på at gennemgå den nye bil for kunden, desto gladere bliver han eller hun for både forhandleren og bilen. Det øger muligheden for næste salg og for at sikre sig bilejeren som værkstedskunde.
2
Billeder
Jo mere tid en forhandler bruger på at gennemgå den nye bil for kunden, desto gladere bliver han eller hun for både forhandleren og bilen. Det øger muligheden for næste salg og for at sikre sig bilejeren som værkstedskunde. Kilde: Loyalty Group KIlde: Loyalty Group
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer