23948sdkhjf

Mærkeforhandlere i front

Spørger man, hvor danskerne har i sinde at købe deres næste bil, så er svaret i overvældende grad hos en mærkeforhandler, viser ny undersøgelse, der også gemmer på lidt af en overraskelse.

Ugens undersøgelse fra analysehuset Voxmeter ser nærmere på, hvor danskerne overvejer at købe deres næste bil.

Hele 62 procent har svaret, at de overvejer at gå til en mærkeforhandler, mens 13,5 procent svarer, at de overvejer at smutte en tur til brugtvognsforhandleren.

Interessant er det også at notere sig, at der samlet set er over 10 procent, der overvejer at handle den næste bil online.

Det er selvfølgelig stadig langt fra nogen dominerende andel, men det er dog alligevel noget, man som bilforhandler bør tage seriøst. Har man det rette online-setup? 

Det bliver nemlig kun vigtigere med tiden, og man kan regne med, at mange af de nye elbilmærker er født digitalt med alt hvad det indebærer af online-muligheder.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Snart sælger de kun elbiler: Alfa skærper kundeoplevelsen med lang garanti
CarPeople gafler tidligere Citroen-forhandler
Olieprisen dykker igen: Benzinpris ligger omkring nytårsniveau
Jason Watt skifter hest: Får to nye jobs
Bilimportører raser mod kampagne for delebiler
Black Friday splitter de danske grossister: Hvem gør hvad?
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.109