23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mærkeforhandlere i front

Spørger man, hvor danskerne har i sinde at købe deres næste bil, så er svaret i overvældende grad hos en mærkeforhandler, viser ny undersøgelse, der også gemmer på lidt af en overraskelse.

Ugens undersøgelse fra analysehuset Voxmeter ser nærmere på, hvor danskerne overvejer at købe deres næste bil.

Hele 62 procent har svaret, at de overvejer at gå til en mærkeforhandler, mens 13,5 procent svarer, at de overvejer at smutte en tur til brugtvognsforhandleren.

Interessant er det også at notere sig, at der samlet set er over 10 procent, der overvejer at handle den næste bil online.

Det er selvfølgelig stadig langt fra nogen dominerende andel, men det er dog alligevel noget, man som bilforhandler bør tage seriøst. Har man det rette online-setup? 

Det bliver nemlig kun vigtigere med tiden, og man kan regne med, at mange af de nye elbilmærker er født digitalt med alt hvad det indebærer af online-muligheder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094