23948sdkhjf

Sådan løftede data forretningen: Flere leads og mere bilsalg

MTH Biler fik hjælp af AutoBranchen Danmark i en workshop om konvertering af data til bilkøb gennem den rette kommunikation.
AutoBranchen Danmark var for nylig på besøg hos MTH Biler A/S, der tæller fem nordvestjyske afdelinger, med hovedafdeling i Nykøbing Mors. Formålet var at vende virksomhedens kommunikationsindsats ud fra budget, leads og fremtidige strategier. Baggrund for besøget var, at bilhuset tvivlede på, at marketingsbudgettet udnyttes godt nok.

MTH Biler ha...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127