AutoBranchen Danmark var for nylig på besøg hos MTH Biler A/S, der tæller fem nordvestjyske afdelinger, med hovedafdeling i Nykøbing Mors. Formålet var at vende virksomhedens kommunikationsindsats ud fra budget, leads og fremtidige strategier. Baggrund for besøget var, at bilhuset tvivlede på, at marketingsbudgettet udnyttes godt nok.
MTH Biler ha...
Sådan løftede data forretningen: Flere leads og mere bilsalg
MTH Biler fik hjælp af AutoBranchen Danmark i en workshop om konvertering af data til bilkøb gennem den rette kommunikation.
Kasper Kristensen, MTH Biler, har fået hjælp til at udvikle sin virksomhed til at blive bedre digitalt og omkring kommunikation. Foto: Kim Lesanner
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer