AutoBranchen Danmark var for nylig på besøg hos MTH Biler A/S, der tæller fem nordvestjyske afdelinger, med hovedafdeling i Nykøbing Mors. Formålet var at vende virksomhedens kommunikationsindsats ud fra budget, leads og fremtidige strategier. Baggrund for besøget var, at bilhuset tvivlede på, at marketingsbudgettet udnyttes godt nok.
MTH Biler ha...
Sådan løftede data forretningen: Flere leads og mere bilsalg
MTH Biler fik hjælp af AutoBranchen Danmark i en workshop om konvertering af data til bilkøb gennem den rette kommunikation.

Kasper Kristensen, MTH Biler, har fået hjælp til at udvikle sin virksomhed til at blive bedre digitalt og omkring kommunikation. Foto: Kim Lesanner
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement