23948sdkhjf

Når efteruddannelse bliver et strategisk værktøj

Sjællands største bilforretning, Andersen Biler A/S, har god effekt af at skabe værdi i efteruddannelse som et strategisk indsatsområde.
LEDELSE Uddannelse skal der til – for man kommer ikke foran, hvis man går i andres fodspor, lyder et klogt snart 3000 år gammelt kinesisk ordsprog. Men hvordan sikrer man, at ny viden og nye kompetencer fra efteruddannelse rent faktisk bliver brugt og skaber værdi i hverdagen på jobbet? Andersen Biler A/S, der er Sjællands største bilforretning med...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.111