23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Når efteruddannelse bliver et strategisk værktøj

Sjællands største bilforretning, Andersen Biler A/S, har god effekt af at skabe værdi i efteruddannelse som et strategisk indsatsområde.

LEDELSE Uddannelse skal der til – for man kommer ikke foran, hvis man går i andres fodspor, lyder et klogt snart 3000 år gammelt kinesisk ordsprog. Men hvordan sikrer man, at ny viden og nye kompetencer fra efteruddannelse rent faktisk bliver brugt og skaber værdi i hverdagen på jobbet? Andersen Biler A/S, der er Sjællands største bilforretning med 15 afdelinger og 400 medarbejdere har stillet skarpt på netop det spørgsmål for at få mest muligt ud af deres investering i uddannelse.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.311