23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ekspert: Abonnementer har langt fra toppet - stort potentiale

Abonnementsaftaler har i adskillige år været en stor forretning blandt især bilforhandlere og mærkeværksteder. Og det har slet ikke toppet endnu, så der er al mulig grund til at hoppe med på vognen, lyder det fra ekspert.

ABONNEMENT Der er intet nyt i abonnementsaftaler. Aviserne gør det, Spotify og Netflix gør det – og efterhånden kan du også få både mad, barbergrej og hundemad på abonnement. Kun fantasien sætter grænser.

Så selvfølgelig har autobranchen også kastet sig over abonnementsaftaler og loyalitetsprogrammer, der skal sørge for primært at skabe langvarige og loyale kunderelationer for bilforhandlere og værksteder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093