BILSALG Hos Starmark, der er afdelingen for brugte Mercedes-Benz biler under Ejner Hessel koncernen, følger man nøje med i udviklingen af onlinesalg, men har også øje for, at onlinesalg ikke kan stå alene. Starmark vil opruste på fremtidens bilsalg ved at binde den gode online og fysiske salgsoplevelse sammen.
Morten Roth, marketingdirektør hos Ej...
Ejner Hessel i samarbejde med Seez om ny type online bilsalg
Et nyt online salgskoncept hos Starmark, med teknologi fra Seez, forener den digitale og fysiske verden omkring digitalt salg af brugte biler som pilotprojekt for hele koncernen.
2
Billeder
Den nye it-løsning for online bilsalg hos Starmark er forbundet med det fysiske salg via et nyt system fra Seez. Foto: Starmark
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer