9 ud af 10 frie værksteder frygter mærkedelens kundekoncepter
En analyse fra Dansk Bilbrancheråd viser, at 89 procent af medlemmerne er bekymret eller meget bekymret for mærkeværkstedernes tiltag med abonnementsaftaler for at holde på bilejerne.
2
Billeder
Mange frie værksteder har svært ved at tage kampen op med mærkeværkstedernes koncepter for kunde-abonnementer og servicekontrakter. (Foto: Magnus Møller)
LOYALITETSKONTRAKTER I den altid stærke konkurrence mellem frie værksteder og mærkeværksteder handler meget om at holde på kunderne. På et nyligt møde i Middelfart for formænd for lokalforeningerne i brancheforeningen Dansk Bilbrancheråd, der tæller cirka 2000 frie værksteder, blev en ny undersøgelse diskuteret; den viser, at hele 89 procent af med...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer