23948sdkhjf

Værkstedskunder forventer høj kvalitet

Som værkstedsejer må man forvente, at kunderne har store krav til kvaliteten af det udførte arbejde. Det viser ugens Voxmeter-måling.

UNDERSØGELSE Analysehuset Voxmeter har undersøgt danskernes forventninger, når de kører bilen på værksted. 

Er det prisen eller er det kvaliteten det kommer an på?

Konklusionen er forholdsvis klar: Langt de fleste forventer i højere grad kvalitet i det udførte arbejde end værdi for pengene.

Når det er sagt, så kan man næppe konkludere, at kunderne ikke også gerne vil have værdi for pengene – det vil nok de fleste – men det er værd at notere sig, at forskellen er så markant til fordel for høj kvalitet i arbejdet.

Kan man som værkstedsejer kombinere de to ting - den høje kvalitet og den gode pris -  så er man i gunstig situation. 

Kan man derimod kun vælge ét parameter at jagte, så giver ugens Voxmeter-undersøgelse da et praj om, hvad man skal satse på.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Stigende problem: Hver tredje bilist er bange for vaskehallen
Nordic Antirust er nyt fælles brand for Suvo og Tectyl
SkillsDenmark fejrer 25-års jubilæum
Teamchef stopper hos Ferrari efter 28 år på holdet
Vild Lamborghini allerede udsolgt i Danmark: Her er mærkets første terrængående sportsvogn
DEBAT: "Hvor er ordentligheden blevet af ?"
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.159