23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Værkstedskunder forventer høj kvalitet

Som værkstedsejer må man forvente, at kunderne har store krav til kvaliteten af det udførte arbejde. Det viser ugens Voxmeter-måling.

UNDERSØGELSE Analysehuset Voxmeter har undersøgt danskernes forventninger, når de kører bilen på værksted. 

Er det prisen eller er det kvaliteten det kommer an på?

Konklusionen er forholdsvis klar: Langt de fleste forventer i højere grad kvalitet i det udførte arbejde end værdi for pengene.

Når det er sagt, så kan man næppe konkludere, at kunderne ikke også gerne vil have værdi for pengene – det vil nok de fleste – men det er værd at notere sig, at forskellen er så markant til fordel for høj kvalitet i arbejdet.

Kan man som værkstedsejer kombinere de to ting - den høje kvalitet og den gode pris -  så er man i gunstig situation. 

Kan man derimod kun vælge ét parameter at jagte, så giver ugens Voxmeter-undersøgelse da et praj om, hvad man skal satse på.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.307