23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk Bilbrancheråd: Servicekontrakter er ikke som at lange chokolade over disken

Den frie del af autobranchen ikke desværre ikke tilstrækkeligt oppe i gear, og der er plads til forbedring, hvad angår serviceabonnementer, mener Dansk Bilbrancheråd.

GEARING Hos de frie værksteders brancheorganisation Dansk Bilbrancheråd er der ingen tvivl om, at serviceabonnementer er et fantastisk godt værktøj til at fastholde kunder som loyalitetskoncept.

- Vi oplever, at en stadig større gruppe i samfundet ønsker overblik over faste omkostninger, og at betaling af det årlige bilservice, med et mindre månedligt beløb, virker attraktivt på mange, siger direktør i Dansk Bil-brancheråd (DBR), Erik S. Rasmussen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109