23948sdkhjf

Bilværkstederne hungrer efter loyalitet: Serviceabonnementer er vejen frem

Holco hjælper hele branchen med sit Holco SAM system til servicekontrakter og opfordrer alle til at komme op på dupperne i den loyalitets-skabende indsats.
IT-VÆRKTØJ - Hele autobranchen hungrer efter loyalitet, men mange får ikke taget sig sammen til at kigge på, hvordan man kommer i gang med at lancere servicekontrakter overfor kunderne. Nogen værkstedsindehavere siger ’vi har så travlt’; men det er i opgangstider, man skal udvikle - og måske især hos de frie værksteder, for abonnementer eksploderer...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Vidensbank samler råd og tips for brug af Autotaks
Stor Mercedes-forhandler om muligt salg: ”Processen er i gang”
Kinesisk prestige-forhandler stærkt forsinket
Otte konkurser i autobranchen i maj
SKAD lægger pres på prisregulering af lakmateriale
Ny klasse styrker tro på dansk Le Mans-sejr
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.491