23948sdkhjf

DEBAT: Telefonen skræmmer dine kunder væk – kun onlinebooking tæller

Værkstedskunden stiller krav om digital bookning, der skal indfries - ellers går kunden bare over vejen og ind hos konkurrencen, skriver Claus Carstensen, Vitec Datamann.
DEBAT "What - skal jeg RINGE og bestille tid"???

... tænker den yngre del af bilejerne, der skal til service på værkstedet, efter de har scrollet jeres ikke-så-mobil-venlige-hjemmeside igennem.

De dropper det og googler efter et værksted i området, der ligger tæt ved arbejdet eller hjemmet, hvor de kan booke tid på mobilen fra Ikea-sofaen, mens u...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125