23948sdkhjf

Er koncerter effektiv markedsføring for autobranchen? Måske hos disse bilejere

Hvilke bilejere er gladest for at gå til koncerter - og hvor kan man dermed som importør, forhandler eller grossist med fordel bruge sine marketing-kroner?
UNDERSØGELSE Når aktørerne i autobranchen vurderer deres såkaldte marketing-mix - altså hvor marketingkronerne skal bruges - så står der helt sikkert annoncering et sted i toppen af Excel-arket. Annoncering på print, annoncering på nettet og måske endda annoncering i gader og stræder, såkaldt outdoor marketing.

Men mange aktører - det gælder både ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094