UNDERSØGELSE Når aktørerne i autobranchen vurderer deres såkaldte marketing-mix - altså hvor marketingkronerne skal bruges - så står der helt sikkert annoncering et sted i toppen af Excel-arket. Annoncering på print, annoncering på nettet og måske endda annoncering i gader og stræder, såkaldt outdoor marketing.
Men mange aktører - det gælder både ...
Er koncerter effektiv markedsføring for autobranchen? Måske hos disse bilejere
Hvilke bilejere er gladest for at gå til koncerter - og hvor kan man dermed som importør, forhandler eller grossist med fordel bruge sine marketing-kroner?
2
Billeder
Markedsføring kommer i mange former - herunder som sponsorater af fx sport og koncerter. Men hvilke bilejere går særligt op i koncerter - og hvilke bilejere vil dermed være mest i målgruppen for at blive mødt af markedsføring netop der? Det har Voxmeterundersøgelsen et bud på, som det kan ses på grafen på næste billede. Foto: Unsplash
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer