23948sdkhjf

Bilforhandler: "Oplagt at tilbyde kunderne fælgreparation som ekstra service"

Hos Audi i Hørsholm ser servicechef Morten Pey flere muligheder i at tilbyde kunderne fælgreparation, fordi det skaber værdi for både kunden og forhandleren, som sparer penge og besvær.
AFPRØVET Audi i Hørsholm har valgt at prøve det nye koncept fra TyreTrust og FælgeRep af, da Audi-forhandleren ser flere muligheder for at bruge det til at skabe mere værdi for kunderne. På spørgsmålet hvorfor det er interessant for bilhuset at begynde at tilbyde renovering af fælge svarer servicechef Morten Pey:

- Fordi det øger kvaliteten af den...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109