LETTELSE For små tre år siden trådte det 38-årige københavnske værksted Autostreit ind i Bosch Car Service værkstedskæden efter hidtil at have stået uden for kædesamarbejder. Det var der en væsentlig grund til; Digitalisering og knowhow på første række.
Indehaver Johnny Streit forstår ikke de værksteder, han stadig støder på, der bliver hængende i...
"Nu kan også vores lærlinge give pristilbud på service"
Værkstedet Autostreit sparer tid med nyt Bosch-bookingsystem. Johnny Streit valgte at træde ind i Bosch Car Service værkstedskæden med udsigt til øget fokus på hjælp til digitalisering og teknisk knowhow.
6
Billeder
Johnny Streit valgte at komme med i Bosch Car Service, fordi han finder kæden langt fremme og med høj kvalitet. (Foto: Magnus Møller)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer