23948sdkhjf

"Nu kan også vores lærlinge give pristilbud på service"

Værkstedet Autostreit sparer tid med nyt Bosch-bookingsystem. Johnny Streit valgte at træde ind i Bosch Car Service værkstedskæden med udsigt til øget fokus på hjælp til digitalisering og teknisk knowhow.
LETTELSE For små tre år siden trådte det 38-årige københavnske værksted Autostreit ind i Bosch Car Service værkstedskæden efter hidtil at have stået uden for kædesamarbejder. Det var der en væsentlig grund til; Digitalisering og knowhow på første række.

Indehaver Johnny Streit forstår ikke de værksteder, han stadig støder på, der bliver hængende i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156