23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Jagten på marginaler: Travle bilsælgere bruger ny teknologi

Hos bilforhandleren Carmark i Vejle tager man teknologien til hjælp i jagten på de dyrebare marginaler. Bilhusets sælger-værktøj holder nemlig styr på kunderejserne og holder hus med marketingkronerne.

BILSALG I nabolande som Tyskland og Sverige koster en god bil det samme som et veludrustet køkken. I Danmark, med de velkendte afgifter, koster den let det samme som et sommerhus.

Derfor må de danske forhandlere arbejde hårdere og tænke mere ud af boksen for at overbevise kunderne og lukke et salg.

Men hos Carmark, en af de største bilforhandlere i Vejle, mener man at have knækket koden ved hjælp af ny teknologi. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111