23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Værksteds-topchefer: Sådan sikrer vi tilfredse kunder

Hver 20. kunde har oplevet noget negativt på bilværkstedet - men hvad er det typisk de er utilfredse med? Og hvordan sikrer værkstederne at kunderne bliver tilfredse?

KUNDETILFREDSHED  "Har du som kunde oplevet noget negativt på dit værksted det seneste halve år?" Det spurgte analyseinstituttet Voxmeter for nyligt om, og dermed sætter de tal på de utilfredse kunder. Og ligeså interessant: hvad det er, kunderne så typisk er negative over.

I runde tal svarer 4,5 procent ja til spørgsmålet om, hvorvidt de havde oplevet noget negativt på deres værksted det seneste halve år - altså færre end hvert 20. kunde. Udviklingen viser, at der siden slutningen af april i år har være stadigt færre kunder, der har oplevet noget negativt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079