23948sdkhjf

Værksteds-topchefer: Sådan sikrer vi tilfredse kunder

Hver 20. kunde har oplevet noget negativt på bilværkstedet - men hvad er det typisk de er utilfredse med? Og hvordan sikrer værkstederne at kunderne bliver tilfredse?
KUNDETILFREDSHED  "Har du som kunde oplevet noget negativt på dit værksted det seneste halve år?" Det spurgte analyseinstituttet Voxmeter for nyligt om, og dermed sætter de tal på de utilfredse kunder. Og ligeså interessant: hvad det er, kunderne så typisk er negative over.

I runde tal svarer 4,5 procent ja til spørgsmålet om, hvorvidt de hav...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.14